Popular Posts

Sunday 15 April 2012

G mail မွာ Font Size ေတြ ေသး သြားခဲ့ရင္


C Box က အစ္ကို စိုးမုိး ေမးခဲ့တဲ့ G mail မွာ စာေတြ ေသးသြားတယ္ဆုိတာက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သံုးတဲ့ Browser နဲ႔ ဆုိင္မွာပါ...။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သံုးေနတဲ့ Browser မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စိတ္ႀကိဳက္ Font Size ကိုဖန္တီးထားလို႔ ရပါတယ္..။ ခု ကၽြန္ေတာ္ သံုးတဲ့ Mozilla Firefox Version 11 မွာ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ျပပါ့မယ္...။

1.သူ႕ရဲ႕ Browser Window ရဲ႕ အေပၚ နားက Firefox ဆုိတာက ႏွိပ္လိုက္ပီး Option ကို သြားလုိက္ပါ..။


2.Option က Tab မွာ ပံုမွာ ျပထားသလုိ စိတ္ႀကိဳက္ Font Size ကိုေျပာင္းႏုိင္ပါတယ္။



ဒီလိုမွ ကိုယ့္ ရဲ႕ အျမင္ နဲ႔ အဆင္မေျပေသးဘူးဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ Computer မွ Ctrl နဲ႔ + Sign ေလးကို ပူးတြဲ ႏွိပ္ပီးလည္း အဆင္ေျပေအာင္ Zoom ဆြဲ ၾကည့္လို႔ ရပါတယ္..။




အဆင္ေျပၾကပါေစ

မ်ိဳးကိုကို

0 comments:

Post a Comment