Popular Posts

Monday 19 March 2012

Facebook အတြက္ Profile Picture လွလွ ေလးေတြ လုပ္မယ္


ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတြ အမ်ားစု ဟာ Facebook အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ရဲ႕ Profile Image ကို Modify လုပ္ဖို႔ အတြက္ Tool ေလး ေတြ ရွိေကာင္း ရွိမွာပါ ... တစ္ခ်ိဳ႕႔ ေနရာေလး ေတြကို အလင္းေပးဖုိ႔ ၊ Shades ေတြကို Increase လုပ္ဖို႔ Decrease လုပ္ဖို႔ အတြက္ Effects တစ္ခ်ိဳ႕ Add ဖုိ႔ ေတြပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ System ထဲမွာ Tool ေလးေတြ ထည့္ပီး ျပင္ဆင္တာေတာင္ social networking site ေတြကို သူတို႔ကို Upload မလုပ္ခင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ Image ကို Edit မလုပ္ခင္ ဘာမွ လုပ္လို႔ မရဘူးဆိုရင္ပါ...။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရဲ႕ ပံု ေတြကို Webcam ကေနလည္း ရုိက္ခြင့္ ေပးသလို System ထဲက ပံုေတြကိုလည္း ယူလို႔ ရပီး Online ေပၚမွာပဲ Modify လုပ္ခြင့္လည္းေပးတဲ့ အသံုးတည့္ပီး လုိအပ္တဲ့ Web Based Application တစ္ခု ကိုေျပာမလုိ႔ပါ။

ဒီ web based application ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပံုရဲ႕ specification ကိုေျပာင္းလဲခြင့္ ျပဳပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုို႔ရဲ႕ Facebook အေကာင့္ကိုလည္း အဲဒီ ကေန ပဲ တုိက္ရုိက္ Post လို႔ ရပါတယ္။ ဒီ Application ေလးကို ဘယ္လုိ သံုးရတယ္ဆုိတာ ေျပာၾကည့္ရေအာင္ပါ..။

ပထမ ဆံုးက ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ရဲ႕ ပံုေလး ေတြကို Frame လုပ္ခ်င္တယ္ ဆုိရင္ ေတာ့ Frame အမ်ိဳးအစားကို ေရြးရမွာပါ။ Frame ေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိမွာပါ..။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ပံု အတြက္ လုိက္မယ့္ Frame ေလးကို သံုးလိုက္ပါ။


Frame တစ္ခ်ိဳ႕ကို ေရြးပီးပီးဆုိရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို တစ္ျခား Screen တစ္ခု ကို တုိက္ရုိက္ေခၚေဆာင္သြားမွာပါ...။ Webcam ကေန ပံုယူလို႔ ရသလို System ထဲက လဲ Upload လုပ္လုိ႔ ရပါတယ္...။ Image ကို Upload လုပ္ပီး ရင္ Frame ထဲမွာပံု ကို ေတြ႔ ရမွာပါ။ Specification ကေတာ့ အဆင္ေျပသလို ျပင္ဆင္ခြင့္ ရွိပါတယ္..။



ေျပာင္းလဲျပင္ဆင္မႈ ေတြ လုပ္ပီးပီးဆိုရင္ေတာ့ Facebook ကို တုိက္ရိုက္ ပို႔ႏုိင္သလို ၊ Download ယူထားလို႔ ရႏုိင္ပါတယ္... ၊ မၾကာခဏ ဆုိသလို Facebook Profile Image ကို အေျပာင္းအလဲ ေလး ေတြ လုပ္ခ်င္တဲ့ သူေတြ အတြက္ ဒီ Application ေလးေတြကို ႀကိဳက္ၾကမယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္...။ စမ္းသပ္ၾကည့္ခ်င္တယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ေအာက္မွာ ေပးထားတဲ့ လင့္ေလး ကေန သြားၾကည့္လိုက္ပါ...။



Profile Picture Maker

အားလံုးအဆင္ေျပၾကပါေစ
မ်ိဳးကိုကို

0 comments:

Post a Comment