Popular Posts

Thursday 22 December 2011

မိတ္ဆက္ပါတယ္ အားလံုးပဲ မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ



မိတ္ဆက္ပါတယ္ အားလံုးပဲ မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ

ကြ်န္ေတာ္နာမည္ မ်ိဳးကိုကို ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာေလာ႔ လုပ္ခ်င္ေနတာ ၾကာေနပါၿပီ။ နည္းပညာ ေလးေတြ မသိေတာ႔လည္း ဒီလိုပဲ စတင္ ေလ႔လာရတာပါပဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ နည္းပညာဆိုက္ေတြ မွန္သမွ် ကြ်န္ေတာ္ သိသေလာက္ အားရင္ အားသလို သြားေရာက္ ေလ႔လာၿဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ ကြ်န္ေတာ္ ဘေလာ႔ကာ ကိုေနေဇာ္လင္း နဲ႔ လိုင္းေပၚေတြ႔ၿပီး သူရဲ႕အကူညီေလးနဲ႔ ဒီဘေလာ႔ေလးကို စတင္ၿပဳလုပ္ခဲ႔ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ဘေလာ႔တစ္ခု ရလို႔ အရမ္းပဲ ေပ်ာ္ေနမိပါတယ္။ ဒီဘေလာ႔ေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္ ေလ႔လာၿဖစ္တဲ႔ နည္းပညာ စာေပ ဗဟုသုတ မ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ေရးဖို႔ ဆံုးၿဖတ္ ထားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က အခုမွ စတင္ ဘေလာ႔ေရးတယ္ ဆိုေတာ႔ အေကာင္း အဆိုး အမွား အမွန္ ကိစၥမ်ားကို စာဖတ္ သူမ်ား ေဝဖန္ အၾကံေပးၾကဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေၿပာၾကားပါရေစ ....

ဘေလာ႔ကာ အသစ္ေလးကိုလည္း အားေပးၾကပါဦး ခင္ဗ်ာ။ အခုမွ ကြ်န္ေတာ္ စတင္ေလ႔လာေနဆဲပါ။ အမွားတစ္စံုတစ္ခု ပါခဲ႔ရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။

ၾကီဳးစားေလ႔လာေနဆဲ

မ်ိဳးကိုကို

23.12.2011

0 comments:

Post a Comment